چرا سایت و سئو را برای طراحی سایتمان انتخاب کنیم؟
جمعه 21 آذر 1399 مهسا کرمی 1249 0

چرا سایت و سئو را برای طراحی سایتمان انتخاب کنیم؟

برای راه اندازی هر کسب و کاری اولین چالشی که با آن روبرو می شویم، طراحی یک سایت مناسب است. اما طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی مان را به چه کسانی بسپاریم؟

اولین چالشی که بعد از شروع یک کسب و کار با آن موجه می شویم راه اندازی یک سایت مناسب و مرتبط با فعالیت کاری ماست. پیدا کردن یک سرویس مناسب طراحی سایت بهترین راه رفع این چالش است. بعد از تصمیم برای راه اندازی سایت با پیشنهادات متفاوتی از سوی اطرافیان روبرو می شویم. انواع و اقسام شرکت ها و یا فریلنسرهای طراح سایت که هر کدام شرایط و قیمت خاصی برای خدمات خود اعلام می کنند. برخی قیمت های بسیار پایین و برخی قیمت های بالا و بسیار نجومی که پرداخت آن حقیقتاً از عهده کسب و کارهای تازه کار یا بر نمی آید یا اصلاً منطقی نیست.

بیایید ابتدا شما را با ویژگی هایی که یک طراح سایت باید داشته باشد، آشنا کنیم:

  1. وب سایت باید خیلی سریع طراحی و به مشتری تحویل داده شود

    راه اندازی خیلی از کسب و کارها، بخصوص فروشگاه های اینترنتی یا سایت هایی که فقط یا بیشتر خدمات آنلاین ارائه می دهند وابسته به سایت است. ما در سایت و سئو سعی می کنیم بسیار سریع سایت را طراحی و به مشتری تحویل دهیم!
  2. هر گونه خدماتی که احتیاج دارید را از سایت و سئو دریافت کنید

    هر خدماتی که مرتبط به سایت شما باشد را از سایت و سئو دریافت کنید. دامنه را برای شما تهیه می کنیم، سایت را بر روی هاست خودمان می گذاریم و بعد از تحویل سایت می توانید از پشتیبانی آنلاین و همیشگی ما بهره مند شوید.
  3. از خدمات پشتیانی آنلاین بهره مند می شوید

    سایت و سئو یک بخش تیکت در سایت دارد. می توانید به صورت 24 ساعته سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.
  4. رابط کاربری ساده اما حرفه ای

    کار کردن با مدیریت سایت بسیار ساده است و افراد مبتدی که فقط کار با کامپیوتر را بلد باشند می توانند به راحتی محتوای سایت را مدیریت کنند. سایت و سئو در بخش مدیریت بخشی را هم برای وب مستران حرفه ای در نظر گرفته و آنها می توانند با امکاناتی که سایت و سئو در اختیارشان گذاشته است، قالب و محتوی سایت را به آسانی ویرایش و تغییر دهند.
  5. سایت کامل تحویل داه می شود

    با اینکه پرتال امکان ساخت صفحات و طراحی آنها را بطور نامحدود در اختیار مشتریان قرار می دهد، اما پس از ثبت سفارش سایت در سایت و سئو و دریافت اطلاعات لازم از شغل شما توسط کارشناسان ما، سایت بطور کامل طراحی و اطلاعات لازم در صفحات سایت ثبت می شود و بعد سایت تحویل داده می شود.
  6. زیر ساخت مطمئن سایت ساز

    سایت ساز، توسط برنامه نویسان حرفه ای مطابق با آخرین تکنولوژی روز نوشته شده و با تغییر تکنولوژی مدام به روزرسانی می شود و توسعه می یابد. تمام نکات ایمنی در سایت رعایت شده است.
  7. سایت ساز قابل توسعه

    طراحی و برنامه نویسی سایت ساز به گونه ای است که کاملاً قابلیت توسعه، افزایش امکانات بدون محدودیت، طرحی اپلیکیشن موبایل مرتبط و ... را داراست.
  8. نمایش موبایلی مناسب

    با وجود اینکه اکثر مردم سایتها رو از طریق موبایل نگاه می کنند، هنوز هم هستند سایت هایی که در گوشی و تبلت درست نمایش داده نمی شوند و بیشتر مخاطبان خود را از دست می دهند.سایت ساز، تمام سایت هایی که طراحی می کند کاملاً واکنش گرا هستند و نمایش موبایلی مناسبی دارند.
  9. سرعت بارگزاری بالا

    یکی از ویژگی های یک سایت خوب که برای گوگل هم بسیار در رتبه بندی تاثیرگزار و مهم است سرعت بارگزاری صفحه است. سایتی که به درستی کدنویسی شده باشد و همه نکات لازم را در طراحی رعایت کرده باشد باید خیلی سریع لود شود و کاربر را خیلی منتظر نگذارد!
G راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی

استفاده از مطالب سایت و سئو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت siteoseo.com می‌باشد.